Gør din markedsføring mere relevant ved at skabe en-til-en kundeoplevelser
Med fremkomsten af nye marketingteknologier og den øgede brug af data, er vi nu i stand til at forstå nøjagtigt, hvor kunderne er på deres rejse og skræddersy deres oplevelse til det øjeblik.
Målet er at tilbyde nyttigt, relevant indhold på det rigtige tidspunkt, hvor brugerne har størst tilbøjelighed for at reagere på det.
Markedet bliver mere og mere konkurrencedygtigt, teknologien udvikler sig, og kundernes forventningsniveauer stiger. Forskning viser, at 93% af organisationer, der personaliserer deres kunders oplevelser, ser en markant forbedring i konverteringsfrekvensen og en stigning i salget på gennemsnitligt 19%.
(kilde: * Econsultancy)
Personalisering af kundeoplevelsen giver os mulighed for at markedsføre i sammenhæng på tværs af kanaler og platforme og gennem hele kunderejsen. Din besked kan nu være mere relevant og mere rettidig end nogensinde før. Det giver mulighed for at pleje mere meningsfulde forhold med vores kunder.
Ved at følge vores enkle proces gennemgår og optimerer vi færdigheder, processer og teknologi. Alt mens vi anvender vores indsigt til at tilfredsstille dine kunders behov.
Opret en kunderejse, der leverer i dag og planlægger for i morgen.
Managing Director, Partner
[javascript protected email address] /
31767602