Tænd for "experience" i din Sitecore experience platform
Anvender du Sitecore som hjemmeside platform, men bruger du kun CMS delen? Vi guider dig, så du kan begynde at anvende Sitecore personalisering, marketing automaton og generelt få meget mere ud af din Sitecore marketing platform.
I dag forventer dine kunder at dit website kan præsentere personligt indhold i realtid, på tværs af kanaler. Derfor har Sitecore i dag med SItecore experience platform, udviklet sig til at være en af de bedste marketing platforme, som kan tilbyde dine kunder den bedste brugeroplevelse. Men for at få fuldt udbytte, er det vigtigt at der er lagt en plan som er målbar og der er afsat tid og ressourcer til at udnytte potentialet.
Pintle kan guide dig gennem en transformation, og omdanne din løsning til en interaktiv oplevelse, hvor du kan tilbyde dine kunder det mest relevante indhold til rette tid.
Denne rejse kan opdeles i trin, som kan se sådan ud:
1. Forbered din Sitecore experience platform
Hvis du anvender en ældre Sitecore version, er det nødvendigt at foretage en opdatering. Vi guider dig til en opgradering
Sørg for i denne forbindelse, at din løsning tilpasses industristandarder som Helix-principper og andre best-practices.
2. Begynd at indsamle data
Formularer, downloads, sociale medier, stort set alle interaktioner på hjemmesiden foretaget af dine besøgende, kan indsamles og gemmes på et individniveau i Sitecore xDB platform.
3. Integrer CRM til Sitecore xDB
Hvis du kender dine kunder og har data om dem, ville det være en god idé at integrere dem med Sitecore xDB og dermed udvide din dataindsamling endnu mere.
4. Sitecore personalisering – begynd at tilpasse indhold baseret på indsamlede data
Selvfølgelig har indsamling af data et formål, og personalisering er et af de vigtigste aspekter i det. At kende sine kundedata og sin forretningsmodel gør det muligt at oprette personlige regler for din ønskede kundeoplevelse.
5. Sitecore personalisering – implementér marketing automation
I de fleste tilfælde er der opstillet en række ønskede mål, som kunderne skal opnå. Implementering af automation flows giver mulighed for at guide kunderne igennem og opnå det som ønskes af dem.
6. Analyser indsamlede data
At kende interaktive- og kundeadfærdsdata kan afsløre områder, hvor der kan optimeres
7. Tilpas endnu mere i din Sitecore experience platform
Aktivér Sitecore xConnect, machine learning og implementér personalisering baseret på historiske data og forventede mønstre. Forudsig din kundes næste træk og præsentér relevant indhold ud fra forudsigelser.